Posted on / by jiri.kratochvil / in z DIGITAALu

Spolupráce s developerem: Architektura i adrenalin

Jak jde dohromady stylové bydlení a rychlá jízda? A je reálné obsáhnout v jedné agentuře několik oborů? Podle nás to jde dohromady skvěle, navíc pestrost bývá velmi zábavná.

„Každý projekt je zajímavý, když se u něj sejdou lidé s jasnou strategií. Na nás pak je porozumět byznysu klienta a pochopit jeho zákazníky,“ uvádí zakladatel DIGITAAL.CZ Jiří Kratochvíl.

Nezřídka se stane, že jeden (úspěšný) projekt generuje další. Jako v případě spolupráce se společností CERE Invest. Skupina holandských investorů vkládající finanční prostředky do developerských projektů ve střední a východní Evropě nás oslovila v roce 2016. Od té doby jim vedeme několik reklamních kampaní na Facebooku a Instagramu.

Marek Lintner, který se v DIGITAAL.CZ stará o marketing, popisuje, jak jsme nahlíželi na téma atraktivního bydlení uprostřed přírody:

„CERE Invest přišel s tím, že financuje rezidenční bydlení v obci Čeladná na Frýdecko-Místecku. V té době nešlo o tak trendy lokalitu, jakou je dnes. Kreativu jsme zaměřovali na krásu a dostupnost Beskyd, cílem nebylo prodat byt přes Facebook, protože tohle je nereálné. Ale představit stylové bydlení s dokonalou atmosférou jako investiční příležitost. Přemýšlíme, jak uvažují lidé, kteří by takto rádi zhodnotili finance, jaké mají vzorce chování.“

Když nás CERE Invest v roce 2019 oslovil s nabídkou spolupráce při propagaci nově vznikající horské bobové dráhy v Čeladné, zaměřili jsme kampaně samozřejmě úplně jinak. Boboffka jako bezpečná, moderní, adrenalinová aktivita je určena rodičům s dětmi a mladým lidem, kteří se zajímají o zábavu, navštěvují tematické adventure parky, sportují.

„Kampaně pro Moravskoslezský kraj, kromě jiných cílení, budujeme taky podle chování lidí na sociálních sítích. Osloví tedy především ty, kdo často cestují. Výsledky pořád porovnáváme a optimalizujeme,“ vysvětluje M. Lintner.

Zřejmě to bude znít jako klišé, ale je pravdou, že v DIGITAAL.CZ umíme dělat věci, které nás baví. Které mají smysl, přesah, nechávají nám jistý prostor pro vlastní kreativitu a posouvají se dopředu. Pak s klientem procházíme různá období, pomáháme mu růst – klidně v mnoha oborech.

Spojení je začátek, setkávání je pokrok a spolupráce je úspěch, tvrdil prý Henry Ford. Tvrdíme to taky.