Posted on / by jiri.kratochvil / in Linkedin

2 social selling tipy na Linkedin

1/ Hledání lidí podle společného kontaktu

Představte si, že máte obchodního partnera nebo klienta, který přesně ztělesňuje personu vašeho vysněného zákazníka. Tenhle člověk je zároveň na Linkedin a vy jste s ním ve spojení (tedy ve spojení 1. stupně).

No a dá se předpokládat, že tento člověk bude mít na svém profilu přátele na stejné úrovni, jako je on sám. A tyhle lidi můžete velmi snadno vyhledat a následně oslovit. Jak? Sledujte…

V rozšířeném vyhledávání lidí máte možnost celé plejády filtrů a když zvolíte možnost Spojení s (Connections of) a zároveň Spojení 1. stupně, zadáte jméno konkrétního člověka, jež je s vámi ve spojení 1. stupně, bude vám vrácen výsledek hledání jeho přátel na Linkedin.

A pak už záleží jen na vás, jak toto využijete.

2/ Uložte si výsledek hledání

No a náš dnešní druhý fígl, který vám chceme ukázat je možnost uložení výsledku hledání. To najdete ve výsledku hledání lidí po pravé straně. 

Saved searches (Uložené hledání) vám umožní se nejen vrátit k vyhledávacím dotazům, které díky podmínkám AND, OR nebo NOT (představené minule), mohou být dost složité, ale také si můžete zvolit možnost automatického zasílání do emailu. Linkedin vám pak začne posílat tzv. přírůstkovou databázi lidí do vašeho mailu a vy nemusíte hledat pořád dokola. Přírůstkovou myslíme to, že vám Linkedin pošle vždy lidi, kteří do vaší podmínky spadnou nově třeba za poslední týden. A to vám může ušetřit pěkných pár desítek minut týdně.

Samozřejmě všechny tyto funkce můžete kombinovat s rozšířeným hledáním i operátory AND, OR, NOT.

Tak co na to říkáte?