Posted on / by jiri.kratochvil / in z DIGITAALu

DIGITAAL mediálním partnerem soutěže Manažer roku 2019

Poté, co se naším klientem stal Elite klub Moravskoslezského kraje, zahajujeme spolupráci s Českou manažerskou asociací. Dosavadní komunikaci na sociálních sítích pro elitní manažery regionu tak doplní mediální partnerství prestižní soutěže Manažer roku 2019. DIGITAAL.CZ se bude starat o reklamní kampaně na LinkedIn s cílem podpořit manažery v zasílání nominací a přihlášek.

Reklama pro prestižní soutěž

Soutěž Manažer roku pořádaná Českou manažerskou asociací (ČMA) patří do Top 10 tuzemských akcí, letos se uskuteční už posedmadvacáté. Účastníkům přináší možnost srovnání s nejlepšími manažery v republice, benchmarking, propagaci, zviditelnění a samozřejmě prostor pro networking. Slavnostní vyhlášení na pražském Žofíně je příležitostí k setkání českých manažerských špiček.

Pro ČMA, přesněji soutěž Manažer roku 2019, dělá DIGITAAL exkluzivně reklamní kampaně na LinkedIn. Pomohou šířit povědomí o akci a vybízet manažery k nominování svých kolegů nebo k přihlášení se do soutěže.

„LinkedIn je pro B2B sféru skvělým nástrojem, protože díky němu můžeme velmi přesně oslovit manažery na vedoucích pozicích, v různých oborech,“ říká majitel DIGITAAL Jiří Kratochvíl.

Cílení a zase cílení

Přesné zaměření reklamních kampaní je alfou a omegou úspěchu. V případě profesní sítě LinkedIn se lze opřít o její schopnost vyhledat skutečně relevantní lidi a spojit se s nimi.

„V rámci propagace soutěže Manažer roku 2019 cílíme kromě jiného na Českou republiku, vyšší management, osoby s minimálně 7letou praxí a podobně. Pokud jde o obsah příspěvků, důraz klademe na vyprávění příběhů finalistů předchozích ročníků, na přínosy soutěže, atmosféru slavnostního večera, úspěchy účastníků i inovativní kategorie, které pořadatelé letos do soutěže zahrnuli,“ popisuje J. Kratochvíl

Česká manažerská asociace je jediné sdružení v ČR, které se věnuje manažerům, jejich rozvoji, propojování a posilování odborných schopností, znalostí a dovedností. Její platformu využívá 400 členů, 100 členů je kolektivních. Mezi osobnosti ČMA patří například Jan Mühlfeit, držitel ceny Česká hlava, Jan Pirk, přednosta kardiocentra v IKEMu, Jan Světlík, generální ředitel a předseda představenstva společnosti Vítkovice Holding, Václav Pačes, vědec a zakladatel oboru genomiky, Věra Palkovská, starostka města Třince nebo Pavel Kafka, který jako generální ředitel dostal Skupinu Siemens v ČR do pozice největší české elektrofirmy. K asociaci se přidávají podnikatelé, byznysmeni, poradci, zaměstnanci samosprávy a koučové napříč všemi obory.