Kariéra

Zdravíme z DIGITAALu,

udělali jste nám radost, že jste se proklikli až sem. Protože to se vám určitě DIGITAAL líbí a chtěli byste být součástí fajn týmu. Aktuálně hledáme parťáky, kteří nám pomohou se neustále zlepšovat. Pořád se vám to líbí?

Mrkněte, co se líbí stávajícím lidem na práci v DIGITAALu

+ práce není stereotypní
+ líbí se, že dělají na různých zajímavých projektech a “sáhnou” si do všech odvětví online marketingu
+ pracují na velkých značkách i regionálních lovebrandech
+ proces zaučování probíhá na živých projektech
+ oceňují péči při zaškolování i v průběhu spolupráce
+ a dál? Klikněte na hodnocení Atmoskopu

A koho tedy zrovna hledáme?

[srpen 2022] DIGITAAL Projekťák / delivery manager

Jestli vás baví vymýšlet a uvádět do chodu nové věci z oblasti social media a digitaalního marketingu, chcete vést a motivovat lidi, koordinovat jejich práci a komunikovat s klienty, pak jste právě teď našli svůj dream job.

Tahle pozice je hodně o řízení a vedení projektů, ale také o inovacích a kreativitě. Děláme digitaalní PR pro zajímavé a inspirující obory jako logistika, aerospace, strojírenství, HR a technologie. Takže žádná nuda a běžné online markeťácké obory.

Práce na této pozici vás bude bavit, když

  • žijete digitaalním marketingem, sledujete trendy a umíte je rychle implementovat do praxe
  • jste systematický a bez problému zvládáte organizaci času. Svého i kolegů.
  • máte výrazný prozákaznický i prokolegiální přístup
  • umíte/chcete vést a motivovat tým k lepším výkonům
  • máte za sebou praxi v online marketingu a chcete se posunout dál
  • rozumíte technickým detailům, ale umíte mluvit řečí klienta
  • umíte přinášet realizovatelné nápady na zlepšení a inovace
  • umíte psát a vyjadřovat se skvěle česky, psát vás prostě baví
  • jste aktivní na sociálních sítích, hlavně na Linkedin
  • sledujete obory jako ekonomika, business, startupy, technologie
  • používání a zavádění nových nástrojů máte v malíčku
  • vyznáte se v reportingu a metrikách a umíte je lidsky interpretovat
  • chcete sebe i věci, na kterých děláte neustále zlepšovat
  • umíte vymyslet strategii projektu a následně rozplánovat práci kolegům

Lidi v DIGITAALu na práci oceňují zejména, že…

  • práce není stereotypní
  • líbí se jim, že dělají na různých projektech a “sáhnou” si do neobvyklých odvětví online marketingu
  • pracují na velkých i regionálních klientech
  • od začátku pracují na živých projektech
  • osobní a oborový růst, kdy je kladen velký důraz na předávání know-how
  • letní pátky = buď 100% HO nebo zkrácená pracovní doba
  • u rodičů  ½ dne volna v den narozenin dětí

Vidíte se v tom?

Jestli ano, tak zavolejte 724 170 007, napište na jirka@digitaal.cz nebo přes Linkedin. Těším se na setkání, Jirka Kratochvíl.

[srpen 2022] Nadšenec do DIGITAALních médií (social media specialista)

Jestli vás baví vymýšlet a uvádět do chodu nové věci z oblasti social media a digitaalního marketingu, chcete vést a motivovat lidi, koordinovat jejich práci a komunikovat s klienty, pak jste právě teď našli svůj dream job.

Tahle pozice je hodně o řízení a vedení projektů, ale také o inovacích a kreativitě. Děláme digitaalní PR pro zajímavé a inspirující obory jako logistika, aerospace, strojírenství, HR a technologie. Takže žádná nuda a běžné online markeťácké obory.

Tuhle práci budete milovat, pokud…

  • milujete psaní a za každým podnětem vidíte konkrétní aplikaci ve formě postu, claimu nebo článku
  • máte rádi systematickou a samostatnou práci
  • sledujete novinky z oboru a dychtíte po tom je hned na někom vyzkoušet
  • umíte skvěle česky, nejen mluvit
  • víte, že správa sociálních sítích není jen o fotce a textu, ale také o střihu videa, focení, analytickém myšlení a vyhodnocování, přesahu mimo obor marketingu
  • baví vás tvorba grafiky
  • vyhledávání informací pro vás neznamená stres
  • jste kreativní a chcete to uplatňovat každý den
  • máte výrazný prozákaznický i prokolegiální přístup
  • chcete na sobě pracovat a tím posouvat i celý tým
  • rozumíte technickým detailům, ale umíte mluvit řečí klienta
  • umíte přinášet realizovatelné nápady na zlepšení a inovace
  • jste aktivní na sociálních sítích, hlavně na Linkedin
  • sledujete obory jako ekonomika, business, startupy, technologie
  • používání a zavádění nových nástrojů máte v malíčku
  • vyznáte se v reportingu a metrikách a umíte je lidsky interpretovat
  • umíte vymyslet strategii projektu a následně rozplánovat práci kolegům

Kdo je podle nás social media specialista?

  • hodně copywriter
  • hodně kreativec
  • částečně grafik a kameraman
  • dost analytik
  • tak trochu detektiv
  • hodně obchodník
  • hodně marketér
  • trochu psycholog

Lidi v DIGITAALu na práci oceňují zejména, že…

  • práce není stereotypní, i když je z 98% v kanceláři
  • líbí se jim, že dělají na různých projektech a “sáhnou” si do neobvyklých odvětví online marketingu
  • pracují na velkých i regionálních klientech
  • od začátku pracují na živých projektech
  • osobní a oborový růst, kdy je kladen velký důraz na předávání know-how
  • letní pátky = buď 100% HO nebo zkrácená pracovní doba
  • u rodičů  ½ dne volna v den narozenin dětí
  • ať víte, že to nejsou jen prázdné fráze, ověřte si to na Atmoskopu

Zkusíme to spolu?

Jestli ano, tak zavolejte 724 170 007, napište na jirka@digitaal.cz nebo přes Linkedin. Těším se na setkání, Jirka Kratochvíl.