Posted on / by Jiří Hanulík / in případové studie

(případovka) Komunikace na sociálních sítích festivalu Slavnosti Jihu 2022: přes 360 000 zobrazení příspěvků

VYPRODÁNO s dostatečným předstihem!

Letošní Slavnosti navštívilo přes 6000 lidí. K vyprodání vstupenek došlo přibližně měsíc před zahájením festivalu. Za tímto úspěchem stojí především organizátoři akce a jednotlivé kapely. K vyprodání by pravděpodobně došlo tak jako tak. Díky komunikaci na sociálních sítích to však nabralo na obrátkách a akcelerovalo samotné vyprodání.

Slavnosti Jihu proběhly v termínu 18. – 19. června a my měli na starosti komunikaci na sociálních sítích. Tu jsme spustili zhruba 4 měsíce před začátkem festivalu.

Zatímco facebookový profil festivalu byl vytvořen již v předešlých letech, instagramový profil neexistoval. Ale právě na Instagramu lidé v minulém roce komunikovali ve velkém zážitky ze Slavností. A tak jsme i na této síti vytvořili profil akce, abychom byli komunikačně co nejblíže co největšímu spektru příznivců festivalu.

„Tím, že jsme neskončili komunikaci před Slavnostmi Jihu, ale vedli jsme ji až do poslední minuty, tak jsme zajišťovali mediální servis a komunikaci přímo z akce. I lidé, kteří na akci být nemohli, tak se bavili u zveřejněných příběhů,“ popisuje přínos komunikace Jirka z DIGITAALu.

Více než 360 000 zobrazení u příspěvků a další zajímavé ukazatele komunikace

Ze začátku jsme komunikovali na sociálních sítích 2x až 3x týdně. Jednalo se převážně o představování interpretů a o postupné odkrývání programu. S blížícím se termínem akce už probíhala komunikace de facto na denní bázi, protože bylo třeba komunikovat organizační informace a především odpovídat na dotazy všem příznivcům.

Celou komunikaci jsme vedli tak, ať je informativní, ale především zábavná a ať každého Jižana zaujme a přesvědčí, že na akci prostě musí být.

Komunikaci obohatily video pozdravy od interpretů. Průběžně jsme zpovídali také pana starostu, který na kameru prozradil vždy nějakou zajímavost.

Zveřejněné příspěvky na Facebooku tak zaznamenaly za 4 měsíce více než 360 000 zobrazení a oslovili jsme tímto přes 17 000 lidí. A to organickou cestou bez placené reklamy.

Instagram, který jsme vybudovali úplně od nuly, zaznamenal 64 000 zobrazení.
Dosah raketově stoupl těsně před samotnou akcí a během probíhajících Slavností. Jednak jsme za ten víkend zveřejnili okolo 150 stories (příběhů) a jednak profil konečně mohli označovat a také označovali návštěvníci akce prostřednictvím stories a příspěvků.

Akce máme v krvi. Pořádáme HRko a komunikujeme za Logistics Ride, ChainCamp. Dříve jsme pracovali na Profesním setkání logistiků od Komory logistických auditorů a na mnoho dalších.

Zaujala vás naše práce?
Ozvěte se nám. Dáme vaší akci nový rozměr na sociálních sítích.

E: jirka@digitaal.cz
T: 724 170 007