Posted on / by jiri.kratochvil / in Linkedin, případové studie

Linkedin ADS: CTR 8,5% u kampaně cílení na manažery

Dobrý den z DIGITAALu,

dnes pro vás máme zase jednu malou případovku malé, zato efektivní reklamní kampaně na Linkedin.

Zadavatel chtěl vyzkoušet malou regionálně cílenou reklamní kampaň v hodnotě 100 USD. Úkol zněl: oslovte vyšší management v kraji a předejte jim informaci, že tady jsme a mohou se připojit.

To byla výzva přesně pro nás a tak jsme se toho ujali:-) Díky reklamnímu nástroji Linkedin je toto snazší, než na jiné síti. Umíme oslovit velmi specifickou B2B sféru, na kterou si třeba na Facebooku prostě nesáhnete.

Zacílili jsme tedy na Moravskoslezský kraj, manažery v C-line, partnery firem, majitele a ředitele firem, které svým působením spadají do výrobního a automotive segmentu. Zároveň za sebou již mají nějakou praxi, tedy zúžením kampaně bylo docíleno zobrazení kampaně jen seniornějším lidem. Velikost cílové skupiny 5700 lidí v Moravskoslezském kraji.

Reklamních kreativ jsme nasadili hned několik, ale nejúspěšnější byla tato:

A výsledky? Ty nás velmi překvapily…

Už jsme na blogu napsali pár článků s konkrétními čísly kampaní, ještě před dvěma lety jsme o reklamní kampani na Linkedin nemluvili moc pozitivně. Byla drahá a pro menší firmy dost neuchopitelná. To se ale změnilo a efektivita kampaní na Linkedin rapidně roste. Je běžné, že se v proklikovosti dostáváme i na čísla kolem 4% CTR, ale u této kampaně (která vedla na Linkedin profil zadavatele) jsme dostali průměrné CTR 8,54% a u top kreativy přes 9%. Cena za proklik 0,47 USD a to už není vůbec žádné drama.

Celkem jsme tedy za oněch 106 dolarů získali 2679 impresí do naší cílové skupiny a 228 prokliků s mírou prokliků od 4 – 11,31% CTR.

A tady jsou ukázky z reportu sociodemografie této kampaně

Z těchto grafů vidíte jasné businessové naladění celého reklamního nástroje. Neuvádíme tady další statistiky, které jsou například výpis konkrétních firem, jejichž zástupcům byla kampaň zobrazena. S tím už se dá dobře obchodně pracovat i v offline obchodě, ne?

Cílení Linkedin reklamy je více, mnohem více a záleží na vašem konkrétním požadavku a toho, co chcete z kampaně získat. Samozřejmě získávat můžete nejen prokliky, ale konkrétní konverze nebo leady = kampaň umí získávat konkrétní jména a údaje třeba uchazečů o job nebo o testování vašeho nového produktu.

Kdyby vás tento nový způsob cílení zajímal, můžeme to společně probrat. Osobně v Ostravě, někdy také v Praze. Videohovorem kdekoliv nebo telefonicky. Klidně zavolejte na 724 170 007 a Jirka vám vše rád a dopodrobna vysvětlí.