Linkedin trénink

Naučíme vás vytěžit z Linkedin maximum. Pro váš obchod i HR.

Na Linkedin se pohybujeme dlouhé roky. A za tu dobu jsme nasbírali obrovské množství zkušeností a vypilovali techniku hledání i oslovování lidí téměř k dokonalosti. Jsme přesvědčeni, že není lepší síť pro navazování obchodních kontaktů, než právě Linkedin a proto soustavně říkáme, že je to jediná síť, kde by měl být každý. Ať jste zaměstnanec, šéf firmy, manažer nebo specialista.

A právě tyto roky cizelované zkušenosti ověřené našimi klienty jsme dali dohromady do ryze praktického Linkedin tréninku. Na míru vám, vaší firmě a vašim lidem.

Linkedin trénink je určený pro všechny, kteří chtějí využít potenciál této sítě pro posílení obchodu, osobní značky i HR. Zejména ale pro:

  • lidi z HR, kteří hledají nové členy týmu
  • obchodníky, kteří hledají nové obchodní partnery. Globálně.
  • ty, kteří se chtějí zviditelnit ve svém oboru
  • organizátory akcí, konferencí, apod.

Linkedin trénink vám zcela prakticky ukáže všechny výhody této sítě pro vaše HR i obchod. Nejsou k němu potřeba žádné speciální zkušenosti, pouze již mít vlastní profil založený a chtít se naučit něco nového.

Přidaná hodnota Linkedin tréninku od DIGITAALu

  • velké přesahy z různých oborů (logistika, strojírenství, HR, obchod, …)
  • zkušenosti z online marketingu od roku 2004
  • každodenní práce s Linkedin od roku 2014
  • znalosti reklamy podložené oficiálním certifikátem Linkedin Ads Certified Professional
  • během 2-3 hodin vám předáme know-how, které byste sami získávali dlouhé měsíce
  • postupy, díky kterým nebudete muset platit Premium účet (a přesto čerpat jeho výhody)
  • specializace na strojírenství, logistiku, B2B, obchod a marketing
  • Linkedin trénink vám předá přesně to, co potřebujete znát VY pro svou praxi
  • žádné statické slajdy nebo teoretické poučky
  • srozumitelná forma pro profíky i začátečníky
  • možnost rychlé konzultace po skončení tréninku
  • umíme Linkedin v celé jeho šíři, od osobního profilu přes reklamní kampaně po tvorbu obsahu a hledání
  • získáte řadu tipů a best practices, které jsme sami nasbírali za dlouhé roky naší praxe
  • ZVÝŠÍME VAŠI KVALIFIKACI V OBLASTECH JAKO HR MARKETING NEBO OBCHOD. RYCHLE. ON-LINE I OFFLINE.

Co se v rámci Linkedin tréninku naučíte

01. Optimalizaci osobního profilu

Osobní profil se dá na Linkedin optimalizovat pro lepší dohledatelnost podobně, jako webové stránky. Naučíte se, jak konkrétně si můžete svůj profil na Linkedin vyšperkovat, aby pro vás začal pracovat.

02. Využívat a číst statistiky, které Linkedin nabízí

S různými statistikami na Linkedin se dá pracovat velmi obchodně. Jde jen o to vědět kde jsou a jak je využít. A to vám ukážeme během Linkedin tréninku.

03. Všechny scénáře hledání kontaktů na Linkedin

Naučíte se, jak se dostat ke kontaktům po celém světě. Jak si najít firmu a v ní konkrétní lidi. Pomocí základního hledání, rentgenového hledání, pokročilých vyhledávacích technik i technik mimo samotnou síť. Ukážeme vám ale i aplikace třetích stran a hlavě efektivní způsoby navazování kontaktů.

04. Reklama na Linkedin

Linkedin má snad nejpokročilejší reklamní systém mezi sociálními sítěmi. Pokud chcete oslovit B2B komunitu, nenajdete lepší platformu. Několik našich kolegů má Linkedin Ads certifikát a rádi vám předáme roky ověřené zkušenosti, jak dělat reklamu na Linkedin ještě lépe.

05. Správa firemní stránky na Linkedin

Věříte v sílu Linkedin pro firemní marketing? Pak tady musíte mít firemní stránku. V rámci Linkedin tréninku vám ukážeme, jak stránku co nejlépe vést, publikovat obsah, číst statistiky a využívat je ke zlepšení komunikace.

Reference

Zaujalo vás to?

Zavolejte nám na 724 170 007, napište na jirka@digitaal.cz nebo si rovnou rezervujte schůzku (videohovor).

Případové studie

HR firemní videa novým produktem DIGITAALu

Dnes si zaměstnanec vybírá firmu, ne firma zaměstnance Už tomu dávno není tak, že si firmy pouze vybírají zaměstnance. Obzvlášť…

(případovka) 94 kontaktů na potenciální zaměstnance za měsíc. Průměrná cena 64 Kč za kontakt!

Náborová kampaň pro lídra trhu ve výrobě dílů pro kolejová vozidla Dostali jsme požadavek najít a dodat kontakty na lakýrníky,…

(případovka) Více než 500 kontaktů v náborové kampani pro metalurgickou společnost!

Potřebujeme zámečníky, pilaře, brusiče … Tak znělo zadání od významné metalurgické společnosti z Moravskoslezského kraje. Naše spolupráce trvá déle než…

Logo | Digitaal

DIGITAALní komunikace pro profesionály