Naučíme vás vytěžit z Linkedin maximum. Pro váš obchod i HR.
Na Linkedin se pohybujeme dlouhé roky. A za tu dobu jsme nasbírali obrovské množství zkušeností a vypilovali techniku hledání i oslovování lidí téměř k dokonalosti. Jsme přesvědčeni, že není lepší síť pro navazování obchodních kontaktů, než právě Linkedin a proto soustavně říkáme, že je to jediná síť, kde by měl být každý. Ať jste zaměstnanec, šéf firmy, manažer nebo specialista.
A právě tyto roky cizelované zkušenosti ověřené našimi klienty jsme dali dohromady do ryze praktického Linkedin tréninku. Na míru vám, vaší firmě a vašim lidem.
Linkedin trénink je určený pro všechny, kteří chtějí využít potenciál této sítě pro posílení obchodu, osobní značky i HR. Zejména ale pro:
- lidi z HR, kteří hledají nové členy týmu
- obchodníky, kteří hledají nové obchodní partnery. Globálně.
- ty, kteří se chtějí zviditelnit ve svém oboru
- organizátory akcí, konferencí, apod.
Linkedin trénink vám zcela prakticky ukáže všechny výhody této sítě pro vaše HR i obchod. Nejsou k němu potřeba žádné speciální zkušenosti, pouze již mít vlastní profil založený a chtít se naučit něco nového.
Přidaná hodnota Linkedin tréninku od DIGITAALu
- velké přesahy z různých oborů (logistika, strojírenství, HR, obchod, …)
- zkušenosti z online marketingu od roku 2004
- každodenní práce s Linkedin od roku 2014
- znalosti reklamy podložené oficiálním certifikátem Linkedin Ads Certified Professional
- během 2-3 hodin vám předáme know-how, které byste sami získávali dlouhé měsíce
- postupy, díky kterým nebudete muset platit Premium účet (a přesto čerpat jeho výhody)
- specializace na strojírenství, logistiku, B2B, obchod a marketing
- Linkedin trénink vám předá přesně to, co potřebujete znát VY pro svou praxi
- žádné statické slajdy nebo teoretické poučky
- srozumitelná forma pro profíky i začátečníky
- možnost rychlé konzultace po skončení tréninku
- umíme Linkedin v celé jeho šíři, od osobního profilu přes reklamní kampaně po tvorbu obsahu a hledání
- získáte řadu tipů a best practices, které jsme sami nasbírali za dlouhé roky naší praxe
- ZVÝŠÍME VAŠI KVALIFIKACI V OBLASTECH JAKO HR MARKETING NEBO OBCHOD. RYCHLE. ON-LINE I OFFLINE.
01. Optimalizaci osobního profilu
Osobní profil se dá na Linkedin optimalizovat pro lepší dohledatelnost podobně, jako webové stránky. Naučíte se, jak konkrétně si můžete svůj profil na Linkedin vyšperkovat, aby pro vás začal pracovat.
02. Využívat a číst statistiky, které Linkedin nabízí
S různými statistikami na Linkedin se dá pracovat velmi obchodně. Jde jen o to vědět kde jsou a jak je využít. A to vám ukážeme během Linkedin tréninku.
03. Všechny scénáře hledání kontaktů na Linkedin
Naučíte se, jak se dostat ke kontaktům po celém světě. Jak si najít firmu a v ní konkrétní lidi. Pomocí základního hledání, rentgenového hledání, pokročilých vyhledávacích technik i technik mimo samotnou síť. Ukážeme vám ale i aplikace třetích stran a hlavě efektivní způsoby navazování kontaktů.
04. Reklama na Linkedin
Linkedin má snad nejpokročilejší reklamní systém mezi sociálními sítěmi. Pokud chcete oslovit B2B komunitu, nenajdete lepší platformu. Několik našich kolegů má Linkedin Ads certifikát a rádi vám předáme roky ověřené zkušenosti, jak dělat reklamu na Linkedin ještě lépe.
05. Správa firemní stránky na Linkedin
Věříte v sílu Linkedin pro firemní marketing? Pak tady musíte mít firemní stránku. V rámci Linkedin tréninku vám ukážeme, jak stránku co nejlépe vést, publikovat obsah, číst statistiky a využívat je ke zlepšení komunikace.
Reference
S Jirkou se známe mnoho let a v roce 2018 jsem jej požádala ospolupráci. Jak začít s LD a FB – jednoduše a autenticky. Jeho nadšení, otevřenost, přirozený cit pro sociální sítě v kombinaci s profesionalitou a praktickými radami dělají spolupráci s Jirkou výjimečnou.
VERONIKA PRAVDOVÁ Z VYNCKE
Jirka je opravdový profesionál v oboru marketingu, obzvláštěLinkedIn nastavení reklamy a celkových znalostí této sítě,testování a tvorbě kreativ. Velmi doporučuji. Vyplatí se!
ADAM WOJNAR: MAKLÉŘ NA JIŽNÍ MORAVĚ | INVESTIČNÍ SPECIALISTA DOMA MAKLÉŘI | BOHATYDIKYREALITAM.CZ | PODCAST
Prvně jsem se o Jirkovi Kratochvílovi a jeho maximálně profesionální práci dozvěděl z doslechu. Nyní mám už také osobní zkušenosti a opravdu Jirka je profík každým coulem. Jeho znalosti on-line světa jsou bezbřehé (i díky neustálému sebevzdělávání) a díky tomu dokáže vždy cíleně a maximálně účinně poradit. S Jirkou mám osobní zkušenost. Jirka díky svým znalostem Vám pomůže nejenom ušetřit peníze, ale také peníze vydělat. Jirka= top profík. Jirka je kapitánem v rozbouřeném on-line moři.
MARTIN FABIÁN RUSEK, PRVOTŘÍDNÍ GRAFIK A IDEA MAKER
Člověk by si přál, aby to tak fungovalo: potřebujete poradit s věcmi, kterým nerozumíte, a tak se obrátíte na experta. Ten je na schůzku perfektně připravený, velmi rychle je zřejmé, že je opravdu odborník, poslouchá vás, rozumí vám, mluví tak, že mu rozumíte i vy, odpoví na všechny vaše otázky, setkání má pro vás obrovskou hodnotu, takže velmi rádi zaplatíte. Najít takového profesionála ale vůbec není samozřejmost, a tak jsem šťastná, že jsem objevila Jiřího Kratochvíla. Budu se na něj znovu a znovu obracet se všemi věcmi ohledně Facebooku a LinkedInu, a taky spolupráci s ním vřele doporučuji. Je to poklad :-).
ALEXANDRA HUBÁČKOVÁ: LEADERSHIP KOUČ
S Jirkou Kratochvílem jsme spolupracovali na projektu zavedení a rozvoje sociálních sítí ve společnosti KVADOS. Pro lepší orientaci ve světě LinkedIn připravil pro členy HR oddělení, obchodu a marketingu také praktické školení „Buďte hvězdou LinkedIn“, kde nám předal užitečné tipy, jak pracovat s touto sociální síti a jak být na ní „lépe vidět“. V červnu 2016 si Jirka připravil toto školení také pro studenty v rámci Kariérního týdne na VŠB a z reakcí, které se ke mně dostaly přímo od studentů a organizátorů, se školení moc líbilo. Co říci: pohodová a bezproblémová komunikace, ochota pomoci, znalosti prostředí sociálních sítí a marketingu. Určitě spolupráci s Jirkou doporučuji:).
GABRIELA GALCOVÁ Z KVADOS
Zaujalo vás to?
Zavolejte nám na 724 170 007, napište na jirka@digitaal.cz nebo si rovnou rezervujte schůzku (videohovor).
Případové studie


DIGITAALní komunikace pro profesionály