Posted on / by Jiří Hanulík / in HR mining, případové studie

Náborová kampaň, která musela být po prvním týdnu zastavena kvůli vysokému zájmu

Dle renomované společnosti PwC Česká republika 94 % generálních ředitelů českých firem se obává nedostatku kvalifikovaných pracovníků. 

I přes tento negativní trend pracovního trhu jsme dokázali vytvořit náborovou kampaň, kterou jsme pro nadměrný zájem uchazečů museli po týdnu zastavit.

Dostali jsme zadání od lídra v realizaci potrubní pošty v podnicích. Cílem bylo získat kontakty na techniky a montéry.

Za jeden jediný týden jsme zadavateli předali přes 90 kontaktů na kandidáty, kteří projevili zájem o pracovní pozici. Celkem na konci kampani 147 kontaktů. Tak vysoký počet uchazečů snad ani nejde odbavit během výběrového řízení. Proto jsme dostali pokyn kampaň zastavit.

Získání kvalitního kontaktu za 31,9 Kč

Náborové kampaně realizujeme prostřednictvím procesu zvaným HR mining. Vysoce efektivní metoda, která umožňuje zacílit přesně na ty uchazeče, které potřebujete. 

Nehledáme tedy v oceánu jakýchkoliv kontaktů, ale v malé tůni konkrétních kontaktů. Umíme najít přesně takovou osobnost, která pasuje do koncepce vaší společnosti.

A tímto způsobem jsme vyhledali, respektive nám samo dalo kontakt 147 lidí, kteří splňovali firmou stanovené podmínky. 

Celkové náklady na kampaň činily 4 700 Kč, tedy 31,9 Kč za kontakt. 

Reklamu jsme zobrazili celkem 71 000x, ze kterých vzešlo 1 156 kliknutí. Míra prokliku dosáhla hodnoty 5,85 %. 

Pohybovali jsme se na platformách Facebook a Instagram. 

Jsme detektivové v hledání konkrétních kontaktů. Chcete najít ty správné lidi do týmu?

Ozvěte se nám. Rádi vás poznáme.