Posted on / by jiri.kratochvil / in Linkedin, případové studie

(případovka) ChainCamp. Nejlepší kryptokonference široko daleko

Mimo průmysl a technické obory děláme i konference. Ba co víc, my je milujeme. V rámci vlastních aktivit pořádáme už 5. rokem HRko. Dnes už hodně vyhlášenou akci pro personalisty a šéfy firem o tom, jak lépe pracovat s motivací lidí ve firmách.

A když od Martina Kuchaře přišla nabídka tvořit obsah pro ChainCamp, naše srdce zaplesalo. Skvělé na PR konferencí je, že je nepřeberné množství obsahu. Od tématu akce, představení spíkrů, popisu případovek, promo cateringu, vedlejšího programu, … No prostě je toho hodně.

Navíc, ChainCamp je o kryptoměnách a nové ekonomice. Takže také téma, které nám sedí.

Martin vytvořil koncept, který je postaven na základech akcí Barcamp. Tedy vstupné zdarma, sponzoři platí. Akce je otevřená, je tvořena pro širokou komunitu. Od rána do večera našlapaný program od známých i méně známých spíkrů.

A o tom, že je ChainCamp už ve svém druhém ročníku hodně vyhlášená akce, svědčil i fakt, že hlavní aula i přilehlé sály VŠB-TUO praskaly ve švech.

My jako DIGITAAL jsme dostali na starosti komunikaci na sociálních sítích. Konkrétně jsme dirigovali Linkedin, Twitter a Facebook. Ze začátku 2 příspěvky týdně, jak se akce blížila, intenzita vzrostla i na 4 posty za den.

Komunikační schéma pro ChainCamp

Komunikační schéma je zde poměrně jednoduché. Vždycky musíte ukázat, jak skvělý byl předchozí ročník. Takže atmosféra, smějící se lidé, videa z přednášek, aftermovie.

Také musíte ukázat všechny partnery a proč je dobré se za nimi zastavit na stánku. A samozřejmě v první řadě nalákat na to, koho si mohou návštěvníci poslechnout na jednotlivých stejdžích. To ještě dále dělíme na představení spíkrů a prezentace anotací přednášek.

No a když to dáte dohromady spolu s unikátní grafikou, máte tady docela dost silný komunikační mix nejen pro sítě.

Výsledky komunikace?

Pojďme se ale podívat, co takový DIGITAALní komunikační mix udělal s dosahy na sociálních sítích.

červenčervenecsrpenzáří
Facebook (zobrazení)9.17424.70734.48859.611
Linkedin (zobrazení)05902.1572.641

Twitter vyrostl organicky z původních 120 sledujících na 456 v den psaní tohoto článku.

Dopad na registrace

Martin jako hlavní organizátor se nám v průběhu registračních vln svěřil, že komunikace výrazně přispěla rychlému rozebrání vstupenek v jednotlivých vlnách. V každé vlně šlo do oběhu 200 vstupů a průměrná doba vyčerpání kapacity byla mezi 15-20 minutami.

A to nás těší:-)