Posted on / by Jiří Hanulík / in HR mining, případové studie

(případovka) Náborová kampaň malých hokejistů pro HK Opava

Jak dostat děti od počítače k hokeji?

Tak započala debata ohledně náboru těch nejmenších do hokejového klubu HC Slezan Opava.

Náborovou kampaň jsme spustili v říjnu uplynulého roku. Během 3 měsíců jsme klubu dodali celkem 38 relevantních kontaktů na rodiče, které kampaň oslovila.

Čím lepší zacílení, tím lepší výsledky!

Díky procesu, který nazýváme HR mining, dokážeme oslovit jakoukoliv cílovou skupinu lidí.
Nedávno jsme vás informovali o tom, jak jsme hledali a našli projektové manažery v oblasti aerospace v Turecku nebo v Indonésii. Nyní jsme zůstali v našem regionu, konkrétně na Opavsku.

Mohlo by se zdát, že najít rodiče je snazší než nějakého manažera daleko za hranicemi. Naopak. Lidi z nejrůznějších profesí hledáme na profesní síti Linkedin, která poskytuje vysoce progresivní nástroje. Jak ale dohledat rodiče? Dle profesního zaměření není ta správná cesta.

Filtr dle volnočasových aktivit zvítězil. Rodiče se vztahem ke sportu, nejlépe konkrétně k hokeji, naše kampaň osloví pravděpodobněji než někoho se vztahem k umění nebo cestování. Proto jsme zvolili platformu Facebook a Instagram, kam se chodí většina spíše bavit než pracovat.

Testovali jsme celkem 10 různých cílových skupin + 10 reklamních kreativ a sdělení.

Výsledky kampaně:

Téměř 160 000 oslovených lidí, 887 prokliků na reklamní kampaně a celkem 38 kontaktů na rodiče, kteří projevili zájem přihlásit dítě do hokejové přípravky.

Největší úspěch slavila kampaň zaměřená na sebevědomí a osobní rozvoj.

Velmi podobná kampaň. Společný parametr: vytrvalost. Doplněno o dosažení cíle.

Tyto dvě kampaně nám poskytly největší počet kontaktů. Jasný signál, že s oslovenými rodiči nejvíce rezonovaly pojmy jako seberozvoj, cílevědomost, vytrvalost.

V dnešní době prostřednictvím kampaně vzbudit zájem u tak velkého množství dětí, díky kterých by se dokázaly naplnit dvě třídy, to vnímáme jako úspěch.

Věříme, že nezůstalo jen u zájmu, že děti opravdu nastoupí na led.

I když, nejdůležitější je, aby to ty děti bavilo. To považujeme za ten nejvyšší možný úspěch.