Tablet propojený s telefonem - ilustrace
Posted on / by Kateřina Beranová / in případové studie, z DIGITAALu

🕵️‍♂️ Průzkum nákupního chování v online prostředí

V rámci work-flow našeho DIGITAAL týmu často narážíme na otázku markeťácké profesní slepoty. V rámci nastavování on-line kampaní přemýšlíme nad tím, jaké texty, obrázky, videa, emoji, CTA, barvy a další detaily zaujmou potenciální zákazníky nejvíce. Jak ale vlastně reklamu v on-line prostředí vnímá marketingem nedotčené publikum?

Všechny naše on-line kampaně pravidelně optimalizujeme, vyhodnocujeme analytické nástroje, testujeme různé kreativní varianty a usuzujeme, co naše publikum baví nejvíce. Také by vás ale zajímala nějaká “objektivnější pravda” o tom, jak se vaši potenciální zákazníci reálně chovají při on-line nakupování a co je nejvíce zaujme?

Když vyplníte tento dotazník, pomůžete v hledání odpovědí na tuto i mnoho dalších markeťáckých otázek spojených se zákaznickým chováním v online prostředí. Cílem je především maximálně vylepšit reklamy, které nás všechny stejně na internetu dohoní.

O výsledky průzkumu se s vámi rádi podělíme, takže pokud vás výsledky zajímají, nezapomeňte zanechat váš e-mail, ať je máme kam poslat. 🙂

Tým Digitaal.cz