Naši klienti potřebují dát světu vědět o svých skvělých službách a vizích. Potřebují partnera, který rozumí řeči jejich businessu, bez ohledu na to, zda se jedná o logistiku, strojírenství nebo aerospace.
Naši zákazníci oceňují, že pro ně vytvoříme koncept video reportáže, připravíme otázky, dodáme scénář, natočíme a sestříháme reportáž a dodáme delší verzi pro Youtube, kratší sestřih pro sociální sítě včetně textace příspěvků.
Pozitivní obraz našich klientů posilujeme do slova a do písmene. Zejména, pokud jde o záběry, střihy, kompozice a světlo. Stejně poctivě se věnujeme přípravě témat pro natáčení a rozhovory.
„O síle obrazu a zvuku se není třeba rozepisovat. Video vždycky řekne víc než fotka nebo psaný text. Proto v našem portfoliu najdete nabídku firemních reportáží, a to dokonce v balíčku přímo a rychle použitelném na sociálních sítích a vašem webu,“ vysvětluje Marek Lintner z DIGITAAL.CZ.
Tady je pár příkladů prací, které jsme dělali pro Českou manažerskou asociaci, CSG Aerospace, festival HRko a další.
Typickým zákazníkem DIGITAAL.CZ je společnost z oboru managementu, průmyslu, military, logistiky, business developmentu, HR nebo eventů z celé České republiky. Právě specializace na tyto, ne úplně snadné segmenty, je konkurenční výhodou digitaalní agentury.
„Naši zákazníci oceňují, že dokážeme ze složitých témat udělat smysluplnou, pochopitelnou a pro jejich cílovou skupinu příjemnou zkratku. V tom nejlepším slova smyslu,“ říká J. Kratochvíl.
Příprava a realizace firemní reportáže obvykle zahrnuje komunikaci se zadavatelem, rešeršní činnost, přichystání okruhů, témat a otázek ke konkrétní firmě nebo produktu, natočení potřebného materiálu, střih, otitulkování, zakomponování hudebního podkresu a potřebných log do finálního videa. V kompletní dodávce pak klient kromě samotného videa (či více videí) získá také text postu na sociální sítě a tiskovou zprávu.
„Chceme poskytovat komplexní PR v oborech, kterým rozumíme. Díky týmu specialistů, flexibilitě a skvělému technickému vybavení dokážeme hotovou firemní video reportáž odevzdat zákazníkovi v řádu několika dní,“ dodává Karolína Čiklová, v DIGITAALu zodpovědná za realizaci tiskových zpráv.
Co je v ceně služby?
Videoreportáž z firmy zahrnující:
krátké image záběry z firemního prostředí & rozhovor s klíčovým člověkem (možno i více lidí) = vznikne 1 kompletní video pro Youtube + 1-2 kratší sestřihy pro sociální sítě. Součástí služby je i kompletní příprava z naší strany a sestavení otázek.
Tisková zpráva pro web:
Z informací o firmě a rozhovoru s klíčovým člověkem z vaší firmy sestavíme tiskovou zprávu, kterou si můžete umístit na web nebo rozeslat médiím. Tisková zpráva bude plně vycházet z natočené reportáže. Bude obsahovat krátké představení firmy, citace z videa, představení produktu.
Příspěvek pro sociální sítě:
K videu zároveň dodáme text představující video pro sociální sítě Facebook a Linkedin. Nebudete tak mít žádnou práci s publikací vašeho videa.
Zajímává vás to?
Tento produkt má jasně stanovenou cenu a rozsah služeb. Pro přesnou kalkulaci v návaznosti na vaše potřeby nás neváhejte kontaktovat.
Kontakt pro vás: Jiří Kratochvíl, DIGITAAL.CZ,
T: 724 170 007.