Posted on / by jiri.kratochvil / in Linkedin

TIP: Cílení na rychle rostoucí firmy na Linkedin

Dneska máme tip pro vás všechny, kteří poskytují služby směrem k HR. Třeba vývojáře HR CRM systémů, aplikací, které pomáhají při náboru nebo prostě jen pro personálky, které asistují při náboru nových lidí do firmy.

Tím, jak Linkedin roste, zdokonaluje se i cílení reklamních kampaní a jednou takovou novinkou Linkedin Ads je možnost cílit kampaň na lidi, kteří pracují pro firmy, které meziročně personálně rostou. A nebo naopak personálně ztrácí.

Jedná se o cílení, které osloví lidi pracující v těchto rostoucích nebo klesajících organizacích při porovnání rok-rok. Díky tomu jsme schopni oslovit například lidi z firem rostoucích tempem 3-10% ročně.

A to je hodně zajímavé. Dovolíme si pár konkrétních dat pro Česko:

Podle Linkedin je na české verzi sítě 140.000 uživatelů, kteří dělají pro firmy, které meziročně zaznamenaly úbytek zaměstnanců. 1,7 milionů uživatelů dělá ve firmách, jež vyrostli o 0-3% ročně. 210.000 lidí dělá ve firmách rostoucích tempem 3-10%, zatímco 50.000 lidí pracuje ve firmách s růstem 20 a více procent ročně. Na kolik jsou tato data reálná nevíme, ale určitě může být zajímavé to vyzkoušet.

A jak konkrétně toho využít v případě, že děláte software pomáhající třeba v onboardingu? Třeba tak, že zacílíte na uživatele, kteří pracují ve firmách s ročním tempem růstu 3-20% ročně (220.000 lidí).

A pak zúžíte publikum jen na lidi, kteří pracují na HR pozicích. Pro náš příklad jsme zúžili cílení na lidi, kteří mají v popisu práce HR manažer a dostáváme se na cílovku o velikosti 2800 uživatelů.

Těm pak můžete zobrazit videoreklamu s názornou ukázkou toho, co pro ně umíte udělat. Nebo naopak zacílíte na HR firem, kde zažívají pokles zaměstnanců se sdělením, že jim pomůžete nové lidi nabrat, zaučit a udržet.

Je to pro vás zajímavé? Tak se potkejme a povíme si více, stačí zavolat na 724 170 007 nebo napsat na jirka@digitaal.cz.