Posted on / by Jiří Hanulík / in HR mining, případové studie

(případovka) Úspěšná kampaň pro významný aerospace holding

Najděte nám zajímavé lidi, kteří se chystají na World ATM Congress 2022

Takové zadání jsme dostali přibližně 2 měsíce před veletrhem, který proběhne ve dnech 21. – 23. června v Madridu.
World ATM Congress je největší světová výstava a konference o řízení letového provozu (ATM), kterou v uplynulém roce navštívilo přes 6000 lidí.

Díky naší metodě HR mining jsme oslovili celkem 482 zajímavých a především relevantních kontaktů. Lidi, kteří se chystají na veletrh, kteří se již dříve účastnili veletrhu, nebo kteří komentují a lajkují obsah zveřejněný na sociálních sítích veletrhu. 

Dostali jsme celkem 63 odpovědí (a toto číslo v čase ještě poroste, jelikož ne všichni jsou na Linkedin okamžitě aktivní), což je opět velmi zajímavé číslo. Veletrh totiž ještě nezačal, ale management holdingu si již nyní může s dostatečným předstihem domluvit schůzky s potenciálními klienty. 

Proč HR mining

Představte si, že jedete na veletrh, kde vystavují firmy z více než 100 zemí světa. 

Máte dvě možnosti. Čekat, až potenciální zákazník dorazí k vám na stánek nebo mu můžete jít naproti a představit se mu ještě před začátkem akce. 

Prostřednictvím profesní sítě Linkedin jsme schopni najít relevantní kontakty kdekoliv na světě. Jménem obchodního ředitele či jiného zástupce managementu je pozveme na stánek.

S těmi, kteří odpoví, kteří projeví zájem se setkat, už klient jedná individuálně a domluví si schůzku. Než vůbec odjede na veletrh, může mít plný diář schůzek a lépe tak získat nového zákazníka. 

Naší metodu HR mining jsme dlouho pilovali na mnoha akcích po celém světě. Dosahuje zajímavých výsledků. 

Chystáte se také na veletrh či podobnou akci? A chcete pomoci s hledáním zajímavých kontaktů?

Ozvěte se nám. Najdeme řešení na míru přímo pro vás.

E: jirka@digitaal.cz
T: 724 170 007