Posted on / by Jiří Hanulík / in HR mining

(případovka) Více než 500 kontaktů v náborové kampani pro metalurgickou společnost!

Potřebujeme zámečníky, pilaře, brusiče …

Tak znělo zadání od významné metalurgické společnosti z Moravskoslezského kraje. Naše spolupráce trvá déle než půl roku a během té doby jsme realizovali desítky kampaní. Pomocí ověřené metody HR mining jsme dokázali oslovit přes 86 000 lidí a získat přes 500 kandidátů na dané pracovní pozice.

Ve všech případech se jednalo o dělnické profese, takže naše cílení směřovalo k zámečníkům, pilařům, brusičům, soustružníkům-frézařům, svářečům, obráběčům apod.

25 Kč – 150 Kč za dohledání vhodného kandidáta na danou pracovní pozici

Metodu HR mining už roky používáme k oslovení vhodných kandidátů. Díky ní jsme schopni zacílit na opravdu potenciální, vhodné, kandidáty. Neoslovujeme kohokoliv, ale jen ty, kteří splňují předem stanovená kritéria. To nám zaručuje efektivitu, konkrétně rychlost dohledání konkrétních lidí a přesnost ve smyslu oslovení vyhovujících kontaktů. Některé profese se hledají lépe, jiné hůře. Proto udáváme cenu za kontakt od 25 Kč – 150 Kč.
Důležitým faktem je, že jsme schopni oslovit i kandidáty, kteří aktivně práci nehledají. Pokud je však aktuální nabídka od jiné společnosti zaujme, jsou schopni udělat změnu.

1,8 Kč za proklik… ano, čtete správně!

Jak dosahujeme takových výsledků? Používáme tzv. ABx testování. Nedáme na domněnkologii, ale na jasná fakta.

Vyslechneme klienta, který zná nejlépe své aktuální i potenciální zaměstnance. Dále pak využijeme našich zkušeností z předešlých kampaní a vytvoříme grafické vizuály, vymyslíme texty, zacílíme na konkrétní publikum nebo publika a spustíme první verzi kampaně. Tu pak pečlivě sledujeme a vyhodnocujeme. Po několika dnech nám sociální sítě poskytnou jasná fakta, zda jsme zacílili správně, kdo projevil zájem, kdo naopak ne. Na základě tvrdých dat kampaň doladíme a znovu zveřejníme. Takto dosahujeme vysoké efektivy za krátký časový úsek a za rozumnou cenu.

Dalším významným parametrem je míra prokliku. V tomto případě dosáhla hodnoty 4,5 – 6,8 % (průměr na Facebooku se pohybuje okolo 2 %). Jednoduše řečeno: z 86 000 oslovených lidí kliklo na reklamu
6 807 lidí. 526 z nich projevilo zájem o dané pracovní pozice a předalo společnosti kontakt.

Metoda HR mining funguje na jakékoliv odvětví kdekoliv na světě. Hledáte-li nové zaměstnance, ozvěte se nám.

E: jirka@digitaal.cz
T: 724 170 007