Posted on / by Jiří Hanulík / in Nezařazené

Zaměstnanci si vybírají firmu i šéfa

Měl by mít vrcholový management profil na sociálních sítích?

Jednoznačně. Pokud tedy chcete dát maximum do náborového procesu, do firemní kultury. Dle nedávných výzkumů totiž dominuje ve světě HR nový trend. Lidé si totiž před výběrem zaměstnavatele neprověřují jen firmu, ale také samotné představitele nejvyššího vedení. V Británii to tak dělá 50 % zaměstnanců, v USA dokonce 60 %. Chcete-li tedy u oborů, ve kterých je mnohem vyšší poptávka po zaměstnancích než nabídka, uspět v náborovém procesu, je ambasadorství klíčových osobností firmy důležitou součástí prezentace společnosti.

Oproti trendu z řad zaměstnanců tady máme také trend ze strany zaměstnavatelů. Někteří nechtějí ukazovat zákulisí firmy a odkrývat firemní kulturu. Lidé na sociálních sítích to však očekávají a tím určují směr.  Čím dříve naskočíte do rozjetého vlaku, tím dříve získáte to, co potřebujete a tím jsou kvalitní zaměstnanci.

Aktivita managementu na sociálních sítích zvýší atraktivitu a důvěryhodnost celé vaší firmy, díky tomu se o vaši značku začnou lidé více zajímat a proto bude váš nábor efektivnější, rychlejší a zábavnější. 

S budováním firemní kultury, ambasadorstvím a následným zviditelněním na sociálních sítích vám rádi pomůžeme. O tom je naše nové video z industriálních prostor Dolní oblasti Vítkovice.