Posted on / by jiri.kratochvil / in z DIGITAALu

Digitaalní rok 2019

Máme vyměněny diáře, pověšeny nové kalendáře… a jsme připraveni na výzvy dalšího roku. Bez ohlédnutí za tím uplynulým lze ale pokračovat jen těžko. Rok 2019 nás hodně naučil a je jisté, že 2020 bude mít stejné poslání. Posunout celý tým i každého jednotlivě, prohloubit a upevnit, co funguje a je potřebné, rozmělnit a odříci, co se přežilo a je zátěží. Tady je shrnutí posledních 12 digitaalních měsíců.

Spolupráce s technologickými a strojírenskými firmami

Není novinkou, že dlouhodobě pracujeme pro největší československý holding Czechoslovak Group podnikající v odvětví obranného a civilního průmyslu. K našim klientům patří také například holding Multicraft Group zahrnující 25 strojírenských firem, kterému jsme loni nastartovali Linkedin. Pro Aerospace, konkrétně společnosti JOB AIR Technic jsme realizovali reklamní kampaně, HR kampaň jsme vedli pro ELDIS Pardubice, globálního výrobce radarové techniky. Další firmě skupiny Aerospace, CS SOFT (http://www.digitaal.cz/dobra-komunikace-je-magnet-na-ty-spravne-lidi-mala-pripadovka-z-cs-softu/), která vyvíjí softwary pro řízení letového provozu, vedeme komunikaci na Facebooku, Instagramu a Linkedinu

„Máme radost, že i v roce 2019 s námi klienti zůstali a řada nových se přidala,“ shrnuje Jiří Kratochvíl, zakladatel DIGITAAL.CZ.

Loni jsme navíc rozjeli online marketing českých firem na arabských trzích. Díky kolegyni s nativní znalostí arabštiny dokážeme zacílit kampaně na sociální sítě v arabsky mluvících zemích. Službu nabízíme především strojírenským, technologickým firmám a holdingům.

Partnerství se sportovci

Protože sami po práci nevysedáváme na gaučích, ale snažíme se aktivně hýbat, máme ke sportu blízko. Zajišťujeme například PR Českého krasobruslení na sociálních sítích (loni jsme mimo jiné navštívili Bělorusko a Chorvatsko a nahlédli do zákulisí světových šampionátů). Pomáhali jsme uvést na trh doplňky stravy Los Křupos, pečené tyčky plné organických proteinů a výživných látek, a propojili krasobruslení s výrobcem zdravého mlsání natolik, že se Los Křupos stali sponzorem mladé krasobruslařky Kláry Štěpánové. Rozhodli jsme se uspořádat první ročník jedinečného eventu zaměřeného na vrcholový sport. Sportovní talkshow Gamechanger (http://www.digitaal.cz/gamechanger-nova-sportovni-talkshow-pro-ty-kdo-chteji-vitezit/) spatří světlo světa v květnu 2020, bude ji moderovat Tomáš Verner, pozvání přijímají hosté z vrcholových pater českého sportu – rodiče profesionálních sportovců, trenéři i sportovci samotní.

Akce a aktivity pro logistiky i personalisty

Komplexní služby online marketingu, networking a event marketing zajišťujeme víc než pět let Logistické akademii, společnosti poskytující vzdělávaní v oblasti logistiky. Spoluorganizujeme dvoudenní konferenci Logistics Ride (http://www.digitaal.cz/ostrava-bude-hlavnim-mestem-logistiky-uz-na-jare/). Spustili jsme navíc portál logistici.cz přinášející zprávy o trendech v logistice a strojírenství. Jde o přirozené vyústění letité spolupráce s logistickými firmami. Server dává prostor PR pro naše klienty a na jednom místě shromažďuje novinky a zajímavosti z oboru.

„Za velký úspěch považujeme náš vlastní event HRko, konferenci s reálnými případovkami personalistů tuzemských i nadnárodních firem. Loňským ročníkem se akce zapsala do mapy českých významných HR počinů, když přilákala 330 účastníků,“ uvádí Jiří Kratochvíl.

Expertní činnost

DIGITAAL je čtvrtým rokem součástí podnikatelského klubu Business for Breakfast, který Jiří Kratochvíl moderuje. Neopominutelná je také činnost DIGITAALU v rámci Moravskoslezského Inovačního centra (MSIC). Od jeho vzniku v něm působíme coby experti. Firmám Woclub, Speak with Me nebo Dara bags jsme pomáhali při nastavení procesů v rámci online komunikace, což přineslo jim vyšší tržby. Ve všech zmíněných případech spolupracujeme i po ukončení pilotních programů MSIC.

Předsevzetí pro rok 2020? Jiří Kratochvíl má jasno:

„Velká gesta nečekejte. I v tomto roce hodláme poskytovat klientům skvělé služby, prohlubovat odbornost ve strojírenství a technologiích, plnit konference, objevovat možnosti marketingových nástrojů a postupů. Konkrétně v online marketingu se ještě více zaměříme na videa, jejichž síla stále roste. Chceme dělat radost našim partnerům a mít z práce dobrý pocit.“