Jak komunikovat na Linkedin?
Posted on / by jiri.kratochvil / in Linkedin, případové studie

3 příklady, které ukazují, že komunikovat na Linkedin se vyplatí

Víme, že mít vášeň pro řemeslo je nejen v marketingu důležité. A tady je důkaz – na příkladu našich klientů vám ukážeme, jaký vliv má pravidelnost komunikace na Linkedin na viditelnost vaší značky. 

“Říkám to na každém Linkedin tréninku, stanovte si obecné tématické okruhy, o kterých chcete psát a ty potom naplňujte. Výrazně vám to rozváže ruce při tvorbě obsahu. Zároveň publikujte pravidelně,” říká kormidelník DIGITAAL.CZ a expert na Linkedin Jiří Kratochvíl. 

Jasně mluví i statistiky. U prvního z klientů se díky pravidelné komunikaci zdvojnásobil počet sledujících a počet impresí se zvýšil 10x – ze 2000 na 20 000. A to vše během pouhého půl roku. 

U klienta č. 2 jsme tvořili stránku i obsah od píky. Aniž bychom museli zapojit reklamní nástroje, díky pravidelné komunikaci jsme získali zhruba 8500 zobrazení příspěvků za měsíc. 

Tuto stránku spravujeme teprve měsíc, výsledky jsou ale viditelné už nyní. Změnili jsme mediatypy obsahu a zaměřili jsme se na komunikaci myšlenek lídrů kraje. A výsledek vidíte na grafu níže.

Co ještě dodat? Prezentovat se na Linkedin se vyplatí a my vám v tom rádi pomůžeme. Přihlašte se na náš Linkedin trénink a ovládněte tuto sociální síť od hlavy k patě.