Posted on / by Jiří Hanulík / in z DIGITAALu

DIGITAAL, jak jej (ne)znáte…

Psal se rok 2015

29. září 2015 vznikla společnost entrepreneurship group s.r.o., která byla předchůdcem dnešního DIGITAALu. Nový brand spatřil světlo světa v roce 2017.
DIGITAAL budoval od samého začátku Jirka Kratochvíl. K ruce měl 2 stážisty, z nichž jeden se stal prvním zaměstnancem.
Celkově se v DIGITAALu vystřídalo na různých pozicích 15 lidí. Aktuálně náš tým tvoří 6 stabilních členů.
Dvakrát jsme se stěhovali. Naposledy na jaře 2021 do větších prostor v samotném srdci centra Ostravy
u Husova sadu. 

PRVNÍ KLIENTI, KTEŘÍ ZFORMOVALI NAŠE ZAMĚŘENÍ

S Logistickou akademií jsme si plácli před 7 lety a naše spolupráce stále pokračuje. Zatímco oni dělají z logistiků ještě větší profíky díky unikátním vzdělávacím seminářům, my o tom všem dáváme vědět světu prostřednictvím sociálních sítí.

Pětiletá spolupráce s významným strojírensko-technologickým holdingem CZECHOSLOVAK GROUP nám otevřela dveře do světa vojenské i civilní techniky, aerospace, kvalitních hodinek, radarových systémů apod. 

Od samého počátku jsou s námi také DYNAMIC FUTURE, kteří pomocí tzv. digitálních dvojčat pomáhají např. při budování výrobních hal.

Tito první zákazníci určili směr, kterým jsme se vydali. 

MARKETING A OBCHOD PRO EVENTY

K naší sedmileté vášní patří celá organizace eventů do A do Z. 

Již 5 let je HRko naše největší srdcovka. Jedná se o jednu z největších akcí v oblasti HR a personalistiky v České republice, kterou každoročně navštíví na 400 personalistů a šéfů HR oddělení ze všech koutů republiky. 

Již léta se obchodně a marketingově podílíme na LOGISTICS RIDE, což je celorepubliková logistická jízda a na Profesním setkání logistiků. 

Marketingová činnost stejně jako akcelerování online prodeje vstupenek bylo naším úkolem také na
2. ročníku ChainCampu nebo na mezinárodní konferenci technology.future 2016.

V roce 2022 jsme vedli několikaměsíční kampaň na sociálních sítích pro akci Slavnosti Jihu 2022
a výrazně jsme přispěli k vyprodání vstupenek.

BRAND DIGITAALU 

V roce 2019 jsme se zaměřili na vylepšení našeho brandu. Společně s mentorem Richardem Galovičem jsme udělali velký zákaznický a zaměstnanecký průzkum, který určil naší přidanou hodnotou. Výsledkem se stal brandbook DIGITAALu, který zcela jasně definuje víru, vizi a směr naší firmy.

HR MINING 

HR mining je vysoce efektivní metoda z dílny DIGITAALu, což je způsob jak dodávat kontakty na relevantní uchazeče o zaměstnání nebo obchodní partnery po celém světě.

Máme za sebou mnoho úspěšných kampaní nejen v Česku, ale např. v Turecku, v Německu, ve Španělsku, v Indonésii, v Jihoafrické republice, v Saudské Arábii nebo ve Spojených Arabských Emirátech.
Pro HR mining využíváme profesní síť Linkedin. Ta poskytuje opravdu neomezené možnosti a s naším know-how umíme zacílit přesně na ty uživatele, kteří splňují parametry stanovené zákazníkem, v tomto případě firmou, která nabírá nové kolegy nebo se chystá na veletrh, kde chce mít již dopředu domluvené schůzky se zákazníky.

S DIGITAALEM KOLEM SVĚTA

S DIGITAALem jsme procestovali svět. Několikaletá spolupráce s Českým krasobruslařským svazem nás zavedla do Běloruska, Chorvatska, Rakouska nebo Polska, odkud jsme poskytovali reportáže také pro Českou televizi.

Zatímco ve výše zmíněných lokacích jsme osobně byli, v dalších lokacích jsme na dálku vedli náborové kampaně nebo kampaně k propojení obchodníků na mezinárodních veletrzích. Můžeme zmínit Turecko, Německo, Španělsko, Indonésii, Jihoafrickou republiku, Saudskou Arábii nebo Spojené Arabské Emiráty.

Vlastníme portál spolucestujeme.cz. Ten je určen pro “dobrodruhy”, kteří hledají parťáka na cestování.