HR marketing & Employer branding

…když hledáte nové zaměstnance a tradiční portály vám už nestačí.

Pracovní trh se změnil. Od základu. Už to není zaměstnavatel, který si vybírá zaměstnance. Je to zaměstnanec, který si vybírá, zda s vámi spojí svůj život na příštích pár let. A s nově nastupující generací Z se toto ještě prohloubí.

Okolo HR se pohybujeme dlouhé roky (dokonce organizujeme jednu z top akcí – HRko). A proto jsme vymysleli vlastní metodu, jak oslovit nové zaměstnance. Třeba i ty, kteří aktivně nové zaměstnání nehledají. Na sociálních sítích.

Dodáme vám tedy přímé kontakty na relevantní uchazeče o práci. Nikoliv  pouhé prokliky na kariérní stránky. Manažery i operátory výroby. Po celém světě.

Zároveň umíme z vnitra firem vytáhnout příběhy, myšlenky a vize, které osloví nové kolegy a přesvědčí je k tomu, aby se o vaši firmu začali zajímat více. Zareagovali na váš pracovní inzerát. Zkrátka, posilujeme značku dobrého zaměstnavatele. Na Linkedin, Facebooku nebo Instagramu.

  • vy definujete pracovní pozici, kterou potřebujete obsadit
  • my sestavíme profil kandidáta, sestavíme jeho personu
  • následně vybereme vhodné platformy
  • připravíme kreativy a textace
  • spustíme náborovou kampaň
  • a podle reálných dat a vašich postřehů kampaň dále ladíme
  • výstupem jsou pro vás kontakty na konkrétní lidi, kteří na kampaň sami reagovali
  • na začátku si definujeme cíl komunikace
  • na základě stanoveného cíle vybereme vhodnou platformu
  • sestavíme obsahové pilíře
  • připravíme layout komunikační grafiky
  • vytvoříme pilotní příspěvky
  • nastavíme analytiku, abychom mohli vždy rychle vyhodnocovat
  • přijedeme k vám na pilotní focení a natáčení
  • vyzpovídáme vaše lidi
  • začneme za vaši společnost komunikovat na sociálních sítích

V čem je naše služba unikátní?

  • s vaší nabídkou se dostanete potenciálním kandidátům díky mobilní reklamě nejblíže, jak můžete. Domů, na dovolenou, trefíte se do pracovních přestávek.
  • získáte KONTAKTY na zaměstnance, kteří mají o práci u vás zájem. Nikoliv jen prokliky.
  • nemusíte čekat na kontakt od lidí, kteří práci hledají. Oslovíme i ty, kteří aktivně nehledají, ale jsou nakloněni změně.
  • naše know-how z různých oblastí on-line marketingu budujeme od roku 2004
  • kompletní servis zacílený na maximalizaci výsledku, který očekáváte
  • v porovnání s jinými náborovými metodami nízké investice
  • posílení značky vaší společnosti jako zaměstnavatele
  • samostatná a proaktivní spolupráce našeho týmu
  • práce založená na vášni pro vaše podnikání i datech
  • (spolu)organizujeme HRko, jednu z top akcí pro lidi z HR a jejich šéfy
  • v týmu máme specialisty s certifikáty Linkedin Ads Certified Professional

DIGITAALní produkty pro HR marketing a employer branding

01. HR mining

Hledáte kontakty na nové partnery kdekoliv na světě? Potřebujete obsadit volné pozice v týmu? Na základě dodaných vlastností vybereme vhodnou platformu, najdeme a dodáme min. 100 kontaktů na nové partnery. Jedná se v podstatě o sourcing kandidátů.

Co je HR mining?

02. Náborová HR kampaň na sociálních sítích

Jsme certifikovaní specialisté na Linkedin kampaně. Díky tomu umíme přesně zacílit kandidáty na vaše volné pracovní pozice, oslovit je ať už jsou kdekoliv a získat od nich kontakty. Ne pouze prokliky. Kontakty vám předáme a vy pokračujete v klasickém náborovém řízení.

03. Linkedin trénink

Naučíme vás, jak na Linkedin a jak z této sítě vytěžit maximum. Praktickou formou. Krok za krokem vytrénujeme vás nebo vaše lidi tak, aby váš profil působil profi, byli jste vidět ve výsledcích hledání a uměli si najít parťáky do týmu i bez prémiového profilu.

Co obnáší Linkedin trénink?

04. Komunikace pro posílení značky zaměstnavatele

Doba se změnila. Už úplně neplatí, že si zaměstnance vybírá zaměstnavatel, ale zaměstnanec si vybírá zaměstnavatele. A když nejste na sociálních sítích vidět, nekomunikujete své hodnoty, vize a poslání, je vaše pozice na trhu práce těžší.

Vše o komunikaci na sociálních sítích

Kdo využívá služby HR marketingu?

Případové studie

České firmy se obávají nedostatku kvalifikovaných pracovníků. Jak to řešit?

Na konci loňského roku provedla společnost PwC rozsáhlý průzkum v rámci 13. ročníku PwC CEO Survey. Dotazováno bylo celkem 185…

Náborová kampaň, která musela být po prvním týdnu zastavena kvůli vysokému zájmu

Dle renomované společnosti PwC Česká republika 94 % generálních ředitelů českých firem se obává nedostatku kvalifikovaných pracovníků.  I přes tento…

(případovka) Náborová kampaň malých hokejistů pro HK Opava

Jak dostat děti od počítače k hokeji? Tak započala debata ohledně náboru těch nejmenších do hokejového klubu HC Slezan Opava….

Zaujalo vás to?

Zavolejte nám na 724 170 007, napište na jirka@digitaal.cz nebo si rovnou rezervujte schůzku (videohovor).

Logo | Digitaal

DIGITAALní komunikace pro profesionály