Posted on / by jiri.kratochvil / in HR mining, případové studie

Případovka: HR mining přinesl výrobní firmě 146 kontaktů na zaměstnance za 33 Kč/kontakt

Jedním z našich hlavních produktů je služba HR mining. Díky ní a naší znalosti on-line marketingových metod jsme schopni pro vás získat kontakty na obchodní partnery po celém světě, anebo reálné kontakty na lidi, kteří mají zájem pracovat u vás ve firmě.

V praxi to tedy vypadá tak, že s klientem si předem dohodneme, jaké údaje na kandidáty chce znát, a ty mu ve výsledku dodáme. Je tedy možné získávat například jméno, příjmení, telefon, email, zaměstnání, město, ale i vlastní doplňující otázky.

Právě tuto službu zaměřenou na získávání reálných kontaktů na nové zaměstnance dlouhodobě využívá náš klient z řad výrobních firem. Požadavkem na nás bylo tentokrát získat co nejvíce kontaktů (jména a kontakty) na lidi se zájmem pracovat ve výrobní firmě v okolí Ostravy. Délka trvání kampaně 14 dní a rozpočet do 5.000 Kč na kredit.

K realizaci této kampaně jsme vybrali platformu Facebook, kde jsme zacílili několik reklamních setů podle stanovené persony zaměstnanců při denním rozpočtu 170 Kč.

Výsledkem těchto kampaní nejsou jen prokliky, ale garantujeme dodání reálných kontaktů na reálné lidi, kteří se sami na pozice přihlásí.

33 korun za 1 kontakt díky HR miningu

Náš klient tak v této kampani dosáhl při celkové investici do reklamního kreditu 4818 Kč celkem 146 přihlášek o zaměstnání včetně jmen, telefonu a emailů.

Jeden kontakt tak vychází na 33 Kč.

Součástí HR miningu v tomto případě je kompletní nastavení a zacílení kampaní + tvorba kreativ, textů a analytika tak, abychom za co nejméně peněz přinesli klientovi co nejlepší výsledek.

Jsme DIGITAAL a děláme DIGITAALní komunikaci pro profesionály.