Posted on / by Jiří Hanulík / in případové studie

(případovka) Velmi úspěšná náborová kampaň pro technologickou skupinu z oblasti potrubní pošty

Jste schopni nám do měsíce dodat 100 relevantních kontaktů?

Tak zněla otázka zákazníka, na kterou jsme bez váhání odpověděli ANO. Pro tyto účely jsme totiž před lety vytvořili velmi účinnou metodu HR mining a víme, že funguje.

Cílem bylo oslovit techniky a montéry potrubní pošty. Jednalo se o práci v průmyslových nebo zdravotnických zařízeních po celé ČR, v Polsku i na Slovensku. Zaměstnavatel nabízel plat 40 000 až 50 000 Kč.

Úkol jsme splnili za necelý měsíc. Nedodali jsme však 100 kontaktů, ale o polovinu více. Celkem jsme zákazníkovi předali 150 kontaktů na lidi, kteří splňovali zákazníkem stanovená kritéria a kteří sami projevili zájem o pracovní nabídku a předali kontakt na sebe.

Celkové náklady na kampaň činily 6 353 Kč, tedy pouhých 42 Kč za kontakt.

Podařilo se nám oslovit téměř 19 500 lidí a reklama byla zobrazena 63 580krát.

Na odkaz kliklo 2 761 lidí. Tímto jsme se dostali na hodnotu prokliku 4,34 %.
Cena prokliku tak vyšla na 2,3 Kč.

Zákazník, který se vrací

Jedná se už o několikátou úspěšnou kampaň pro tohoto zákazníka. Naše vůbec první kampaň byla dokonce tak úspěšná, že jsme ji museli po týdnu zastavit. Za jeden jediný týden jsme zadavateli předali přes 90 kontaktů na kandidáty, kteří projevili zájem o pracovní pozici. Celkem na konci kampaně to bylo 147 kontaktů. Tak vysoký počet uchazečů snad ani nejde odbavit během výběrového řízení. Proto jsme dostali pokyn kampaň zastavit.

Nabíráte zaměstnance? Pomůžeme vám s tím. Ozvěte se nám:

E: jirka@digitaal.cz
T: 724 170 007

HR marketing & Employer branding