Posted on / by Eva Erbančíková / in případové studie

20 dní stačí – Jak jsme na Linkedin odkomunikovali úspěšnou logistickou akci a zvýšili počet prodaných vstupenek o 25%

V DIGITAALu se dlouhodobě zaměřujeme na spolupráci s logistickými obory a souvisejícími projekty. Když nás opět oslovila Komora logistických auditorů, abychom na Linkedin komunikovali jejich pravidelné Profesní setkání logistiků, neváhali jsme. I přes to, že čas byl šibeniční pouhých 20 dní před začátkem konference. A výsledek? Oproti loňsku se počet účastníků zvedl z 52 na číslo 65.

Profesní setkání logistiků je tradiční vzdělávací akcí od logistiků pro logistiky. Běžně se koná ve Velkých Karlovicích, poslední dva ročníky se ale z důvodu pandemie přesunuly do online prostředí. Letos měli účastníci možnost v pohodlí svých domovů zhlédnout přednášky z prostředí námořní logistiky, nakouknout pod pokličku světového výpadku v dodávkách čipů, poslechout si případovku týkající se implementace softwaru pro podporu nákupního procesu a došla řada i na zhodnocení pandemického roku a jeho dopady. Součástí konference byla také unikátní online degustace výběrových vín, které účastníci obdrželi poštou před samotným začátkem.

Prostě v logistickém stylu just in time.

A na nás už pak byla samotná komunikace akce – prostřednictvím Linkedin stránky a newsletterů jsme komunikovali jednotlivé řečníky, program akce a předprodej vstupenek. Opět se ukázalo, jakou váhu má pravidelnost komunikace. Dosah se zvýšil o 69 %, vzrostlo zapojení uživatelů i CTR. 

Významnou roli zde sehrál HR mining, skrze který jsme oslovili potenciální zájemce přímo na platformě Linkedin. Přišlo mnoho pozitivních ohlasů.

Ve výsledku se nám podařilo získat o 13 objednávek navíc oproti loňsku – z původních 52 na finálních 65. A to za pouhých 20 dní. Rychlá řešení máme zkrátka v DNA.