Posted on / by Jiří Hanulík / in HR mining, případové studie

Veletrh IFAT 2022: 20 domluvených schůzek pro klienta díky metodě HR mining

Náš klient z oblasti realizace technologických celků pro vodohospodářství se připravoval na 21. světový veletrh pro vodu, odpadní vodu a odpadové hospodářství IFAT 2022 konaný v Mnichově. Jedná se o největší veletrh na světě ve svém oboru.

Klient chtěl jet na veletrh, jak se říká, na jistotu. Mít tedy již domluvená jednání s konkrétními lidmi z oboru. Požádal nás o spolupráci a my sáhli po ověřené metodě HR mining.

Jak funguje metoda HR mining z dílny DIGITAALu?

Než klient vyrazí na veletrh, uděláme sondu na sociálních sítích. Najdeme uživatele, kteří již dříve veletrh navštívili a především ty, kteří se na akci letos chystají. Prostřednictvím osobního profilu obchodního ředitele (či jiné osoby z managementu) na Linkedin oslovíme relevantní kontakty. Pozveme je na stánek firmy. S těmi, kteří na zprávu reagují, již klient komunikuje individuálně, domluví si schůzky na konkrétní termín přímo na místě.

Tento model jsme schopni aplikovat téměř u jakékoliv akce kdekoliv na světě.

20 domluvených schůzek díky víkendové kampani

Kampaň jsme spustili v pátek odpoledne. V pondělí, v den zahájení veletrhu, jsme již měli splněno.
Na sociálních sítích jsme oslovili celkem 67 uživatelů, kteří interagovali s posty o tématu čištění odpadních vod a životní prostředí. 22 z nich odpovědělo. Z tohoto počtu se pak reálně uskutečnilo 20 schůzek.
Těm, kteří přijali spojení, ale neodpověděli, jsme navíc poslali zprávu s doplňujícími informacemi o stánku a firmě.

Naší metodu HR mining jsme dlouho pilovali na mnoha akcích po celém světě. Dosahuje zajímavých výsledků.
Chystáte se také na veletrh či podobnou akci? A chcete pomoci s hledáním zajímavých kontaktů?

Ozvěte se nám. Najdeme řešení na míru přímo pro vás.

E: jirka@digitaal.cz
T: 724 170 007